preskoči na sadržaj
 

Rad psihologa u školi definiran je kroz Standarde rada psihologa u osnovnim i srednjim školama:

Psiholog u školi radi s djecom, njihovim roditeljima, učiteljima i stručnim suradnicima. U individualnom i grupnom radu koristi se znanjima iz raznih područja psihologije (razvojna psihologija, psihologija učenja i poučavanja, socijalna psihologija, psihologija motivacije, komunikacijska psihologija, klinička psihologija, psihologija roditeljstva i druga područja). 

U radu s djecom psiholog radi na poticanju njihovog razvoja. Pri tome prepoznaje individualne potrebe djeteta, provodi individualna i grupna savjetovanja, provodi psihološku procjenu učenikovih mogućnosti, prepoznaje specifične poteškoće u učenju i pomaže u postizanju boljeg školskog uspjeha, prepoznaje poteškoće u ponašanju i odnosima s vršnjacima, emocionalne i obiteljske poteškoće te pomaže učenicima da ih prevladaju. Osim toga psiholog pomaže djeci razvijati odgovarajuće mehanizme suočavanja i prevladavanja stresnih događaja i kriznih situacija. Razvija i provodi programe prevencije nepoželjnih ponašanja, radi na jačanju samopouzdanja, samopoštovanja, sigurnosti i učenju socijalnih vještina. Psiholozi provode i programe prevencije zlostavljanja djece u osnovnim školama te psihološke krizne intervencije.

U radu s roditeljima psiholog pruža podršku i potporu roditeljima u suočavanju s izazovima roditeljstva. Tako im pomaže prepoznati i razumjeti razvojne i individualne potrebe djece i kako u skladu s njima reagirati te pruža podršku u razvoju roditeljskih vještina i komunikaciji. Kroz predavanja, radionice i individualni rad radi na edukaciji roditelja o raznim temama, na uključivanju roditelja u aktivnosti vezane uz školu i pomaže u uspostavljanju kontakata s drugim institucijama.

U radu s učiteljima i stručnim suradnicima psiholog pomaže u prepoznavanju razvojnih i individualnih potreba učenika, putem predavanja, radionica i individualnog rada provodi edukacije o raznim temama iz područja psihologije te svojim stručnim znanjima doprinosi razvoju odnosa između učenika i učitelja.

Zadaća je psihologa da provodi istraživanja, razvija programe i projekte te da se stručno usavršava i nadograđuje svoja znanja kako bi i na taj način doprinio razvoju sudionika u odgojno-obrazovnoj ustanovi, školi.

Radionica

U ponedjeljak, 5.6.2017. , u POOS od 14 do 17 godina odradili smo posljednju radionicu u ciklusu „Sukob i suradnja“. Kroz aktivnosti naučili smo koja su to prihvatljiva ponašanja prema prijateljima u školi, a koja pak trebamo izbjegavati, kako „istresti“ ljutnju te kako se opustiti disanjem. Za kraj smo kroz vođenu fantaziju odlutali na naše sigurno mjesto i naučili da nam i to može pomoći kada nas netko naljuti ili rastuži. 

Radionica "Sukob i suradnja"

U četvrtak, 30.3.2017., u P.O.O.S. od 14-17 godine odradili smo drugu radionicu u ciklusu „Sukob i suradnja“ na kojoj smo izradili semafor koji će učenicima pomoći da lakše i učinkovitije rješavaju sukobe u razredu. 

    

Radionica "Sukob i suradnja"

2.3.2017. u POOS od 14.-17. godine započeli smo ciklus radionica „Sukob i suradnja“ unutar kojeg ćemo kroz nekoliko radionica raditi na rješavanju sukoba i poticanju suradnje među učenicima u razredu. Na prvoj radionici smo se malo bolje upoznali tako što smo izradili „osobne iskaznice“. 

    

 
 
 
Radionica

U petak, 24.2.2017. godine, održali smo radionicu na kojoj su se okupili roditelji i učenici POOS od 7-11 godina i POOS od 7-11/11-14 godina te učiteljice, asistenti i stručne suradnice. Ovom radionicom našoj učenici i njenoj obitelji pružili smo podršku i ohrabrenje uoči operativnog zahvata. Prvi dio odradili smo u učionici gdje smo izradili kutiju u koju smo umetnuli ohrabrujuće poruke, a nakon toga zajedno smo se opustili u senzornoj sobi.

    

 
 
 
Tražilica



Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Anketa
Dali konj kada se nalazi u kasu dodiruje u svakom trenutku podlogu :-)!






Forum

Korisni linkovi
Dnevni tisak


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju